Target:http://narutopedia.ru ( Warez' in sonu)

Ilk hikaye bu rus anime fanlarina yaptığım saldırıya ait..
Target:http://narutopedia.ru (Media Wiki)

Bu web sitesi dikkatimi nasıl çekti. Hatırlamıyorum fakat Acunetix Web Vuln Scanner ile taradigimda sitede kaynağını belirlemekte zorlandığım bir çeşit upload açığı ile karşılaştım. Siteye shell attım ve sunucuda ki diğer 3 siteyede index attım. Bu ana sayfaya hacklendi yazmak demek. Ancak sitedeki upload açığının kaynağını bulmakta kararliydim. Sitenin scriptini çektim ve inceleye aldım. Notepad++ ile inceledigimde theme içinde encode edilmiş bir koda  rastladım. Decoder ile şifreyi kirdigimda bu kodun uzak sunucudan upload.php adında bi kodu siteye inject ettiğini farkettim. Aynı zamanda bu upload.php  nin konumunu uzak sunucuda bir txt içine yazdiriyordu. Biraz arastirdigimda warez temaların içinde bu tip zararlı kodlar olduğunu öğrendim. Muhtemelen narutopedia.ru'nun sahibi warez tema kullanıyordu. Ve bu tema onun hacklenmesine sebep verdi.

+Narutofans.ru
+Necrologs.ru
+Narutopedia.ru
Hacklenmisti..

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince çok yazı yayınlamaya çalışıyorum..
      CrimeCrew e katılmayı kabul edersen sana yol göstermeye çalışabilirim..

      Sil
    2. Abi çok teşşekkür ederim tabi katılmak isterim yaşım 16 bi sorun olurmu.

      Sil
    3. Sana danışmam gereken bazı konular var tecrübelisin doğru yönlendirirsin

      Sil
  2. Gmail hesabın varsa ordan konuşalımmı facebook kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gmail adresini verirsen sana mail alabilirim..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

XSS Cookie Çalma

Adli Bilişim Programları

FTK Imager yazılımı kullanılarak image almak